Recent Posts

niedziela, 16 stycznia 2011

Dwa w jednym:)


Powiem nieskromnie, że warto dawać mi prezenty;) Czasem może się okazać, że ktoś przypadkiem dał mi dwa prezenty. Na przykład Paulina z okazji Świąt podarowała mi cudny, okolicznościowy zestaw do herbaty dla osoby pojedynczej:

Zestawik, jak to często ceramika, zapakowany był w okrągłe, tekturowe pudełko w ten sam wzór. Aż szkoda wyrzucać. A że akurat szukałam pomysłu na pojemnik na przybory do szycia (aktualny nie tylko w okresie świątecznym) w ruch poszły dwie farby, szablon i ołówek z gumką. I dziś już mogę pić herbatkę zerkając na mój nowy, słodki pojemnik na szycie:)




Słowem - dziękuję za oba prezenty:)

5 komentarze:

Jagna pisze...

świetny pomysł :)

Nadiart pisze...

Jaki ten czajniczek fajny!! Strasznie mi się spodobał - bo ja uwielbiam rozmaity herbatki - a do tego piękne czajniczki posiadać jest koniecznością nawet :)) No i jak jeszcze papier wykorzystujesz do rzeczy użytkowych - to mogę Cie śmiało wpisać do Green Peace

Mira pisze...

Szycie jest urocze. :))))

Syneloi pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
lejdik pisze...

Niebieska, ktoś Cię wkręca, nie jesteś taka cudowna, masz swoje wady, niestety...;):D:D:P
ps Fajowska praca i kropeczki!!!Uwielllbiam kropeczki, są cudne!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails