Recent Posts

wtorek, 23 marca 2010

Wiosenno-powitalne candy:)

Z pewną taką nieśmiałością... bo jednak w sumie od niedawna tu jestem, a i wrodzona nieśmiałośc i niepewność siebie mnie skręcają, jednak argumenty za, a przede wszystkim moja przemożna chęć, są silniejsze:) Tak więc postanowiłam urządzić moje pierwsze candy.

Po pierwsze dlatego, że jest Was ze mną coraz więcej, drodzy Zaglądacze, Obserwatorzy i Komentatorzy. Chcę Was więc takim miłym konkursikiem i powitać, i rozerwać, i podziękować Wam:)

Po drugie dlatego, że, nie da się ukryć, wiosna przyszła na dobre i mamy wszystko, co w niej najlepsze: wiosenne słonko, wiosenny deszcz, wiosenne zapachy, wiosenną, pierwszą zieleń - ogólnie wszystko wiosenne;)Trzeba to jakoś uczcić!:)

Do konkretów;)- w candy do wygrania:

*zestaw 15 serwetek do decoupage'u - coś dla Waszych kreatywnych rączek:)
*zawieszka shabby chic z sikoreczką
*zestaw etykietek-szpatułek do ziół
oraz...
*...pachnąca niespodzianka:)



Zasady "klasyczne" - chętni prezentują swoją chęć wzięcia udziału w losowaniu w komentarzu pod postem i umieszczają informację o candy na swoim blogu (podlinkowane zdjęcie). Zapraszam jednak także tych, którzy bloga nie posiadają (tych wszak więcej;)), proszę tylko zostawić mailowe namiary na siebie.

Zapisy do 9 kwietnia włącznie, losowanie i wyniki 10 kwietnia.
Zapraszam!

P.S. Udział chociażby 3 osób zapewni już jakąś dramaturgię...;)

57 komentarze:

Jotkaa pisze...

Witaj! :)
Chętnie wezme udział w losowaniu ;)

Pozdrawiam
http://jot-kaa.blogspot.com/

aga pisze...

Ach myślałam ,że będę pierwsza!!!Ustawiam się w kolejeczce bo jak sroka serwetki w każdym kolorze i ilości zbieram!!!Pozdrawiam serdecznie i miłej zabawy życzę!

Jagna pisze...

I ja się ustawiam w kolejce ;)
Pozdrawiam wiosennie
Jagna

Inviernita pisze...

Dramaturgia już jest, teraz napięcie będzie tylko rosło:)
agnzimka[@]gazeta.pl

Gosia pisze...

to żeby więcej dramaturgii było to ja także :D

Nataliya pisze...

Ja też chętnie się zapiszę:)
Pozdrawiam!

Mira pisze...

Ja to z wrażenia najpierw banerek zamieściłam a dopiero teraz mnie olśniło, że komentarza nie wpisałam :))). Już nadrabiam łakomym okiem patrząc na cudną zawieszkę, pęczek serwetek i to cuś prześlicznie zapakowane z różowa wstążeczką. Ale banerek najładniejszy, taki pudrowy, miło mi będzie "pomieć" go na blogu czas jakiś. Buziaki.

Jagoda pisze...

Hej hej!
Całkiem miło tu u Ciebie! :)

Jako że amatorką niespodzianek jestem i serwetek też, zapisuję się :)

Wichrowa pisze...

Ustawiam się w kolejeczce po słodkosci:) Ciekawa jestem niespodzianki!
Usciski!!!!

lejdik pisze...

Zjawiam się u Ciebie ciemną nocą, więc akcja naprawdę staje się dramatyczna, jeśli chcesz, mogę wkleić swoją fotke piżamową- to dopiero będą emocje!!:D:D:D
Zgłaszam się po cukierasy, ale znając moje szczęście to....

Anonimowy pisze...

Witam Cię serdecznie z mojej wiosennej krainy. Tonę w decoupagowym zachwycie, sama coś próbuje tworzyć. Pomiędzy jednym a drugim uśmiechem żyje sobie pasją i myślowymi przystankami. Pozdrowienia dla Ciebie i wszystkich którzy tu zapukają. Nie mam bloga. Podaje adres poczty fart0@buziaczek.pl

Natalia pisze...

Oh nie mogę przejść obojętnie! Zawieszka jest cudna, a serwetek nigdy dosyć ;) a przede wszystkim uwielbiam niespodzianki :D
Pozdrawiam serdecznie

Agnieszka pisze...

To i ja z wielką chęcią się zapiszę, bo bardzo mnie ciekawi to pudełeczko....a i zawieszka śliczniutka jest:)
Pozdrawiam, Aga

http://taa-gaa.blogspot.com/

Billy pisze...

Witam,
bardzo chetnie zlaszm sie na candy.
Pozdrawiam cieplutko z NL

abily@live.nl

AP pisze...

Dzień Dobry :)

Wpisuje się Ada ,która z błękitnymi
oczami tutaj wpada
wara@poczta.forward.pl

Weronika pisze...

Ziołowe szpatułeczki są wisienką na torcie twoich cukieraskow - zapisuję się!

Pozdrawiam,
Weronika

Anonimowy pisze...

no to ja też! ja też :)
michalek-ag@wp.pl

raeszka pisze...

super candy i ja się zapisuję :)

Kaprys pisze...

Szybciutko staję do kolejki ;-)
Pozdrawiam Aga

BRONKA pisze...

Jasnobłękitna, prawie niebieska,
nie zapominaj o mnie ;-)))))

ewetka pisze...

I ja się piszę na cukierasy, sikoreczka jest urocza :)

Aga robie-bo-lubie pisze...

Uwielbiam Twoje patyczki, i serwetki też lubię zbierać. A resztę też chętnie przygarnę. Więc zapisuję się i ja! Info zaraz umieszczę u siebie.

Fabryka Spokoju pisze...

Ojjj... już widzę oczyma wyobraźni, jak intensywnie byłyby u mnie wykorzystywane te prezenty :D Muszę dać sobie szansę :D

ach1974 pisze...

No to ja też się dopisuję! Widzę tu bardzo przydatne cukiereczki!
Pozdrawiam
Anka

Gosieńka pisze...

Ja też się dopiszę :)
Zajrzałam do Ciebie pierwszy raz i zostaję, tak mi się tu podoba :)
Pozdrawiam ciepło - Gosia

Annasza pisze...

Chętnie zapewnię jeszcze więcej dramaturgii :))) Zajrzałam pierwszy raz i zostaję u ciebie! Ania

Anonimowy pisze...

Ustawiam się w kolejce :O)
http://waiwona.blogspot.com/

madzika pisze...

To i ja nieśmiało łapkę wyciągam ;)

Wisienka pisze...

oj, na pewno bedzie duuuuzo wiecej niz 3, bo nagroda super :)

pozdrawiam
http://wisienkanatorcie.blogspot.com/

Kasia Bogatko pisze...

I ja chętnie stanę w kolejce... :)

http://hafty-eileen.blogspot.com

olga pisze...

i ja zapisuję się do zabawy;)

www.olgumiotku.blogspot.com

Edzia pisze...

dodam do dramaturgii:)
www.edzia-goodies.blogspot.com

Natolin pisze...

to i ja jeszcze!! przecież serwetek nigdy za wiele :D

pozdrawiam
www.natolinek.blogspot.com

Aleksandra Nut pisze...

ojojoj, ustawiam się w kolejce:)

Szara pisze...

Zgłaszam się i to bardzo, bardzo chętnie :) http://przejawykreatywnosci.blogspot.com/

Niezorganizowana pisze...

Ustawiam się w kolejce :) może mi się poszczęści :)

Pozdrawiam
Vierrna z Zakamarka
http://mojzakamarek.blogspot.com/

malflu pisze...

i ja się ustawię w tej kolejce...choć dramaturgia wzrosła, ale losowanie i wyniki w moje urodziny ;-)

Kuna Domowa pisze...

A ja również spróbuję :) Warto sprobować dla takich nagród :)

Informacja już u mnie na blogu w panelu bocznym

Pozdrawiam

http://kunadomowa.blogspot.com

Galeria HappyArt pisze...

Bardzo chętnie wezmę udział w Twoim Candy, tym chętniej, że sama zamierzam rozpocząć zabawę z decoupagem :) www.mojefilcowanki.blogspot.com

FojAga pisze...

Decoupage jeszcze nie opanowałam ale te etykiety do ziół strasznie chciałabym mieć :)
http://fojaga.blogspot.com

madzia pisze...

Na takie rozdawanie ja też się z chęcią zapisuję.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie
http://madzia-littleart.blogspot.com/

Joasiunia:) pisze...

Oj oj oj jakie słodkości mniam!

Czekam grzecznie:)

Pozdrawiam Joasia
http://joasiunia.blogspot.com/

Natalia pisze...

Z chęcią dołączę do kolejki po słodkości!
Zapraszam również na moje candy.
Natalia

Qlenaa pisze...

cuda, cuda i jeszcze raz cuda.
ustawiam się w kolejce.

Anlina pisze...

Ja bardzo chętnie:)

Anek73 pisze...

Chętnie wezmę udział w losowaniu :)
Twój blog dodałam już sobie do czytnika - tworzysz bardzo piękne prace :)

http://anek73.blox.pl

Anonimowy pisze...

chętnie wezmę udział a te rzeczy są bardzo kuszące
mail
kama_kamka@wp.pl

grubanr1 pisze...

piszę się

Maggie pisze...

ja też, ja też :)

Unknown pisze...

I jeszcze ja:) http://kasmatka.blox.pl

G-a pisze...

Ustawiam się w kolejce bo warto:
http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/04/candy-kwietniowe.html

Agata Travelling backpack pisze...

Ja też się dopisuję, choć dramaturgia już dawno zapewniona! :D

Przydasie pisze...

Hey!Pięknosci tutaj same!!Ojć!Nie moge zalinkowac obrazka ale dam pod sput adresik.Więc sie zgłaszam www.przydasie.blog.onet.pl/Pozdrawiam i całuję...
Alex

Zuzik pisze...

Ja też chcę!
Liczę na łut szczęścia!
Pozdrawiam!:-)

Zumiko pisze...

Z chęcią dużą też się zapisuję. Pyszotki...mniam
Ania
madebyania.blogspot.com

Fit_kaloria pisze...

Ustawiam sie w kolejce po te cuda !

Zielona pisze...

Ustawiam się jeszcze w kolejce...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails