Recent Posts

wtorek, 9 marca 2010

Co za dzień! II

Mój Dzień Kobiet zdaje się nie kończyć;) Dziś rano na torcie wylądowała też smakowita wisienka - wygrałam candy w kreatywnie.com!:) Straszanie się cieszę, a zarówno wygrany szablon, jak i trzymiesięczny (!) dostęp do magazynu hobbystycznego na pewno się przydadzą.

W ogóle kreatywnie.com jest ciekawą instytucją:) Czym zajmują się dziewczyny i jakie są uzdolnione możecie zobaczyć na ich blogu, a jeśli Wam się podoba i jesteście "w zasięgu" Poznania i Trójmiasta, to warto zapoznać się też z ofertą ich szkoleń. I ja byłam, próbowałam i naprawdę polecam!:)

Ich ostatnie przedsięwzięcie zaś to wspomniany już magazyn, źródło niewątpliwie ciekawych informacji i inspiracji.

Swoją drogą... fajną dziewczyny mają pracę:):):)

Lecę, bo chce mi się tworzyć od tego wszystkiego!;)

0 komentarze:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails