Recent Posts

środa, 17 marca 2010

Zapach lawendy

Smaka na lawendę, a co za tym idzie na lato i ogólnie wakacyjne klimaty, narobiła mi najpierw Mira, potem Aga, więc chłonąc delikatny zapach (lawendowe saszetki z Pachnącej Szafy mam gdzieś w domu zawsze) i ja poczyniłam letnio-lawendowy komplecik:




Ramka i lusterko malowane rozcieńczoną farbą akrylową, żeby lekko prześwitywała faktura drewna, serwetka i satynowy lakier. Lubię ten lakier, mogłabym teraz ten komplecik głaskać i głaskać;)

Cieszę się, że moje szpatułkowe etykietki się podobają:) Powoli wprowadzają się do kuchennych doniczek, a ja dorabiam nowe.

9 komentarze:

Aga robie-bo-lubie pisze...

Och, my lawendowe dziewczęta ;) Komplecik bardzo sympatyczny.

Atena pisze...

Pieknie ozdobilas ramki,lubie lawende. Nawet mieszkam na ulicy Lawendowej.
Pozdrawiam

Mira pisze...

Ładniusie te Twoje lawendowe białości, oj ładniusie. Mam też ten motyw, ale niestety na buro-żółtej serwetce, więc na białe tło lusterka musiałabym wycinać precyzyjnie każdą gałązeczkę i przestrzenie między nimi. A tego mi się nieeeeeeeeeeee chce, bom leń. Jak się nauczę robić takie ładne tła jak Aga, to może coś machnę, a tak niech leży, jeść nie woła. :))))))
Z lawendowym pozdrowieniem :)

BRONKA pisze...

Jasnobłękitna ty robisz świetne,
bardzo proste i bardzo estetyczne prace, u ciebie wszystko opiera się na pomyśle... a ja tak właśnie lubię.
Pozdrawiam serdecznie.

jasnobłękitna pisze...

Dziękuję Wam za komentarze, lawendowe dziewczęta!:)
Mira, precyzyjnemu wycinaniu motywów mówię "a kysz",jak tylko się da, w tym wypadku białe tło serwetki było jednym z argumentów "za":)
Bronka, dziękuję Ci bardzo, zwykle staram się nie "dziwaczyć" i zachować umiar, cieszę się, że rezultaty się podobają:)

fila pisze...

Jestem zachwycona! Lawenda jak żywa,aż czuje się ciepło letnich dni!Piękna, naturalna kompozycja!Ojej jak zazdroszczę.Chciałabym i ja, ale do mojego mieszkania nie pasuje ten motyw, szkoda, szkoda, szkoda...

Jagna pisze...

cudowny komplet lawendowy ;)

jasnobłękitna pisze...

Dziękuję lawendowo!:)

Agnieszka pisze...

W przepiękne lawendowe ramy uchwyciłaś świat:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails