Recent Posts

poniedziałek, 8 marca 2010

Co za dzień! (Kobiet) :)

Dzień zaczął się już wczoraj wieczorem, kiedy okazało się, że przemiła Mira z Poukładanego Świata przyznała mi takie oto wyróżnienie:

Co za przyjemna niespodziewanka! Jeszcze raz serdecznie dziękuję!:)

Zgodnie z zasadami wyróżnienie należy przekazać kolejnym 10 blogom, więc po długim rozważaniu (i trudnościach z zaśnięciem;) ) dokonałam wyboru i postanowiłam wyróżnić:

  • Atenę, która potrafi "upiec" śliczne i apetyczne babeczki z gałganków oraz wyczarować masę innych fajnych rzeczy
  • Wichrową, która ostatnio szaleje z pędzlem i białą farbą, czego efekty są bardzo udane:)
  • Monikę, która siada przy kominku i która sprawia, że mam ochotę załapać się za szycie
  • Agę, która robi, bo lubi i słusznie, bo świetnie jej to wychodzi
  • Doris-Trzpiota, której dekupaże są dla mnie bardzo inspirujące
  • Filę z Mojej Prowansji, która też robi dekupażowe cudeńka (a poza tym, co tu wiele kryć, podkochuję się w jej kocie;) )
  • Kota Ildefonsa, który, w przeciwieństwie do mojego, potrafi chodzić po śniegu i to w smyczy, a ogólnie jest przesłodki
  • Ayadeco z Decoupage i Koty, zwłaszcza właśnie za jej kocie dekupażowe serie:)
  • Kasandrę, której serducha uwielbiam, której ciepłą, domową atmosferę chłonę i która potrzebuje wsparcia w trudnych chwilach

zaś ostatnie wyróżnienie, jak odbita piłeczka, wraca do drogiej Miry, której prace bardzo sobię cenię:)

Uff...:)

A to nie koniec przyjemności na dziś, gdyś właśnie dziś odebrałam na poczcie przesyłkę, którą w ramach wymianki z okazji Dnia Kobiet przygotowała dla mnie Marta. Dostałam decoupage'owe przydasie - serwetki i kolczykowe bigle:

urocze etui na chusteczki:

rameczkę do craftowego zagospodarowania:

oraz haftowaną karteczkę i czekoladę:

Dziękuję!!!!!!!!!!!!!:)
To był naprawdę udany Dzień Kobiet:)

Dla Was wszystkich kobitki uśmiech od moich stokrotek:

11 komentarze:

aga pisze...

To ja do życzeń się dołączę! Jestem tu po raz pierwszy i Twój światek jest ładny kolorowy..będę zaglądać. Pozdrawiam aga

jasnobłękitna pisze...

Miło mi Cię gościć:) I dziękuję za życzenia:) I zapraszam ponownie:)
Pozdrawiam serdecznie!

Trzpiot pisze...

Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie :-) Cieszę się, że znajdujesz u mnie coś co Cię inspiruje...

Atena pisze...

Bardzo,bardzo dziekuje za wyroznienie,ostatnio rzeczywiscie posypalo sie ich troche:))
Ale to jest dowod ze podoba sie to co robie i motywuje do dalszego dzialania.

Piekne prezeciki dostalas.

Pozdrawiam serdecznie

jasnobłękitna pisze...

Trzpiot - mam nadzieję, że kiedyś się tak "naumiem" dekupażować jak Ty...:)
Atena - działaj, działaj!:)
Pozdrawiam serdecznie!

fila pisze...

Jasnobłękitna, jestem mile zaskoczona wyróżnieniem i bardzo Ci za nie dziękuję.Nie znam się jeszcze na zasadach z nim związanych, więc gdybyś mi podpowiedziała, co mam z nim dalej zrobić, to pewnie sprostam.Miło mi będzie również zaglądać do Twojego jasnobłękitnego świata.Mój kot Filemon serrrrdecznie mruczy do Ciebie.Będę uzupełniać historię jego codzienności, bo, choć niektórym może wydać się monotonna, tak naprawdę jest pełna pasji i niesamowicie mnie inspiruje.Pozdrawiam Cię w kolorach wielkiego błękitu!

Wichrowa pisze...

Jasnobłękitna!!!! Jestem baaardzo zaskoczona wyróżnieniem i cieszę się nim jak dziecko:))) Dziękuję bardzo za wyróżnienie i za to, że zaglądasz do mnie.
Fajne prezenciki dostałaś i masz urocze stokroteczki, aż mi sie zielono zrobiło...a na dworze -15..brrrrrrrr
Pozdrawiam cieplutko!!

jasnobłękitna pisze...

Dziewczyny, dziękuję za miłe słowa!:)
Fila - ja też jestem wyróżnieniową debiutantką, więc tylko trzymałam się instrukcji od Miry:) Wybierasz 10 blogów, które chciałabyś wyróżnisz, publikujesz ich listę u siebie i zapraszasz zainteresowanych po odbiór (czyli skopiowania obrazeczka;) )
Wichrowa - aż sprawdziłam na profilu gdzie, na jakim wichrowym wzgórzu mieszkasz, że wciąż tak ziębi! Trzymaj się ciepło!:)

Mira pisze...

Jasnobłękina!
Dziękuję Ci za "piłeczkę odbitą", komplement mile łechcący moją próżność i za stokrotkowy uśmiech.
Buziaki.

Aga robie-bo-lubie pisze...

Dziękuję za wyróżnienie. Dzięki niemu mogę poznać Twój ciekawy świat ;)

fila pisze...

Jasnobłękitna dziękuję za informację.Pozdrawiam dziś w kolorze lapis lazuli, cokolwiek to znaczy ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails